STEM-УРОК "МОЯ ПРОФЕСІЯ В МОЇХ РУКАХ. ШВЕЙНА СПРАВА"
Розробка уроку «Трансфер трагедій:ядерні рубці Чорнобиля та Фукусіми»
Математика в професії кравець, закрійник
БУДОВА І ФУНКЦІЇ ЯДРА КЛІТИН ЕУКАРІОТІВ. ЗНАЧЕННЯ НУКЛЕОЇДУ КЛІТИН ПРОКАРІОТІВ
Викладач хімії Ярмошевич Оксана представила на розгляд членам методичної комісії «Збірник інструктивних карток до проведення уроків хімії в умовах дистанційного навчання».
Дистанційне навчання – одна з найбільш ефективних і прийнятних форм організації навчального процесу в умовах воєнного стану.
Дистанційне навчання – це можливість навчатися та отримувати знання віддалено від навчального закладу в будь-який зручний час. Головним завданням дистанційного навчання є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей здобувачів освіти за допомогою відкритого й вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, включно з наявними в Інтернеті.
«Збірник інструктивних карток» містить інструктивно -методичні матеріали до проведення уроків хімії у 10 класі (І курс ПТНЗ) в умовах дистанційного навчання.
Підготовка викладачем навчальних матеріалів, які можна використовувати під час дистанційного навчання, є одним із вагомих чинників забезпечення ефективного освітнього процесу в умовах воєнного часу. Реалізація цього завдання і стала метою створення даного збірника.
Пропонований збірник укладено до чинної навчальної програми з хімії для учнів 10 -11 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженої МОН України від 23.10.2017р. №1407 та Положенням про дистанційну форму здобуття повної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України від 08.09.2020р. № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання».
Беручи до уваги складність підготовки викладачів до навчальних занять та труднощі, що виникають в учасників освітнього процесу під час воєнного стану (одночасний вихід в інтернет-мережу, повідомлення щодо повітряної тривоги, перебої зі світлом тощо) у збірнику запропоновано інструктивні картки до уроків хімії, які дають можливість опанувати навчальний матеріал як під час уроку в синхронному режимі, так і під час асинхронного режиму навчання (шляхом самостійного опрацювання здобувачами освіти).
Інструктивно-методичні картки, подані у збірнику, структуровані за двома основними етапами навчальної діяльності: вивчення нової теми та осмислення (закріплення) знань. Кожна із інструктивних карток до уроку хімії включає такі складові: мету та план уроку, вивчення нового матеріалу (відеоуроки або відеороз”яснення теоретичного матеріалу на платформі Всеукраїнської школи онлайн, YouTube – каналі МОН України; учительські презентації, відеодосліди – для їх перегляду вказано посилання, QR); для осмислення навчального матеріалу – опорний конспект, домашнє завдання.
На етапі роботи «Домашнє завдання» здобувачам освіти запропоновано опрацювання опорного конспекту та відповідного параграфа електронної версії підручника ( з вказівкою на посилання, QR) та виконання тренувальних вправ, розв’язування задач за темою уроку, завдань для самостійної роботи; вказано критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з цих видів роботи.
Збірник інструктивних карток до проведення уроків хімії дає змогу викладачам- предметникам якісно організовувати дистанційне навчання шляхом застосування технічних засобів навчання та мережі Інтернет.