16 листопада у світі традиційно відзначають Міжнародний день толерантності. Його запровадили у 1995 році за рішенням ЮНЕСКО. Саме цього дня ухвалили Декларацію принципів терпимості. У ній йдеться про рівність усіх людей, незалежно від їхнього віросповідання, етносу або кольору шкіри. Що означає поняття «толерантність»? Толерантність – це повага до людської індивідуальності, визнання основоположних прав і свобод людини та громадянина, прийняття та правильне розуміння різноманіття культур та форм самовираження. У цей день актуальним є розуміння того, що кожна людина заслуговує на повагу і має право бути не такою, як інші.
Так, 16 листопада 2021 року на засіданні методичної комісії класних керівників і вихователів соціальним педагогом Ревасевич Іриною Степанівною проведено творчу дискусію на тему «Молодіжні субкультури: за і проти». Метою заходу було подолання негативних стереотипів та формування толерантного ставлення до вподобань сучасної молоді, ознайомлення присутніх з існуючими молодіжними субкультурами, їхніми основними рисами, позитивним і негативним спрямуванням. У процесі дискусії присутні прояснили причини приєднання молоді до неформальних об’єднань, фактори, які спонукають підлітків до неформальної поведінки, а також з’ясували позитивну роль молодіжних субкультур у процесі адаптації і самоствердження юної особистості.
Крім того у Міжнародний день толерантності для лідерів учнівського парламенту соціальним педагогом Ревасевич Іриною Степанівною було проведено заняття з елементами тренінгу «Всі ми – різні, всі ми – рівні». Захід мав на меті узагальнити уявлення учасників про толерантність і толерантну поведінку, закріпити знання про компоненти толерантності, підвести до висновку про необхідність жити і взаємодіяти з іншими за принципами толерантності. У процесі заняття для учнів проведені вправи «Що спільного», «Біла ворона», «Чарівне озеро». У підсумку підлітки створили колажі «Світ толерантності» і «Світ інтолерантності», порівнявши два протилежні поняття.
Завершальним акордом проведених заходів стала година спілкування зі здобувачами освіти 1-3 курсів на тему «Вчимося бути толерантними», метою якої було розширення знань учнів про толерантну поведінку. Під час обговорення з підлітками проведено вправу «Риси толерантної особистості», у процесі якої вони мали можливість оцінити ступінь своєї толерантності та порівняти уявлення про себе з портретом толерантної особистості, створеним групою.