Майстер-клас”Соціально-емоційна компетентність у навчальній діяльності”

     Проблема емоційної компетентності – одна з найважливіших психолого-педагогічних проблем особистісного та професійного розвитку сучасного педагога. У четвер, 20.05 відбувся майстер-клас "Соціально-емоційна компетентність у навчальній діяльності". Модератором заходу була методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО - Криховець Л.Я.. Тренінг допоміг педагогам закладу ознайомитися з поняттям «емоційні компетенції», сформувати навички соціально-емоційної компетентності у навчальній діяльності, визначити ефективні методики для регуляції здатності гнучко управляти емоційними реакціями: власними та інших людей, адекватно до ситуацій і умов, що змінюються. Емоційна компетентність педагога полягає у його усвідомленій готовності до реалізації емоційних компетенцій, необхідних для ефективного здійснення професійної діяльності та вирішення соціальних завдань, збереженню власного здоров’я та запобіганню «професійного вигорання», гармонійному функціонуванню у соціумі, життєвим досягненням.